fredag den 22. marts 2013

Ferie endelig ferie

Ih hvor det smelter ;)
Kan I huske den gang de altid sang det på tv2 når der var ferie? Føler mig nostalgisk hehe :b

Men pointen er: det er ferietid! Åh halleluja, jeg har ikke haft ordentlig ferie siden efterårsferien sidste år, så det er utroligt tiltrængt!
Jeg var som sagt til foredrag med Rune Skyum-Nielsen i formiddags, og det var simpelthen så åndsvagt inspirerende. Dét, kombineret med ferie, og jeg er sikker på, at jeg vender tilbage til studiet med super fornyet energi efter påsken (:

Som I nok kan se, har jeg også leget lidt med designet på bloggen i dag. Har længe drømt om, at få lavet en pæn header, så da jeg fik taget det her vildt flotte billede i eftermiddags tænkte jeg, at det var på tide :b
Kører lidt et tema fra efterår til sommer i billederne. Hvad synes I? (:

Nu vil jeg læne mig tilbage, spise noget dårlig mad og se noget dårligt tv, bedre kendt som x-factor hehe. Stille aften i dag, og så gang i den i morgen. God fredag derude :b

Finally it's vacation-time. Love it!
Played around with the design of the blog today. Main change is the header. What do you think? (:

1 kommentar: