mandag den 4. marts 2013

Getting better

Damn, så så man lige den vildt gode billedkvalitet på den nye skillefon ;)
Okay, så første dag jeg lagde mig syg var onsdag i sidste uge. I dag er det mandag, og lad os bare sige, at jeg stadig ikke er på toppen, men det hjalp da på humøret, at jeg kunne drikke en kop te ude i solen uden af blive kold (:
Mit ansvar mht. revy/fest i weekenden blev dog ikke mindre af feber og ondt i halsen, så jeg legede viking og kørte på. Det vil sige 12 timers øvedag fredag, 10 timer lørdag, optræden, fest og oprydning. Fest-delen blev af gode grunde ikke til så meget for mig. Delvist pga. helbreddet og delvist pga. at jeg skulle rende rundt og holde styr på alt muligt hele tiden, men det var sgu en okay fest alligvel. 

Revydelen var også pisse sjov, selvom jeg havde det skidt. Vi hyggede rigtigt meget, selvom vi havde travlt. På selve dagen skulle der selvfølgelig en smule "mod" til, så der forsvandt også to af dem her mellem otte personer i løbet af dagen ;)

Med sådan en weekend er det selvfølgelig klart, at jeg ikke er rask endnu, men havde bare ikke brug også lige at få smidt en forkølelse i hovedet, især ikke når jeg skulle til jobsamtale i dag! Men selvfølgelig skulle jeg da også lige have det med.. Må se om jeg kan komme afsted i morgen, eller jeg bare skal få det helt ud af kroppen, før jeg begiver mig afsted igen..
- jobsamtalen gik forresten ret godt, så nu venter jeg bare på at høre, om jeg bliver kaldt til anden samtale eller ej. Jeg har virkelig brug for det job, min økonomi kan simpelthen ikke hænge sammen længere, og jeg har virkelig ikke lyst til at tage et su-lån!

I'm still sick, but that doesn't really surprise with a weekend as stressful as mine.. It's just really hard, with so much to do all the time..

2 kommentarer:

  1. Hvad er det for et job? :)! Pisse fedt med revy btw.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sælger i IKEA, så ikke vildt studierelevant, men det er få timer, penge og en afveksling, så det er fedt, hvis jeg får det (:

      Ja, det var mega sjov. Det hele blev filmet, så hvis det er til at stå ved, kan det være, jeg viser det hehe (:

      Slet