onsdag den 13. marts 2013

Rock til sommer

Også bare kanon fed stil, rent faktisk at skrive det på dansk!
Seriøst, da jeg den anden dag så dette tweet midt i min undervisning, var det meget svært at holde min kæft, og lade som om jeg lyttede, for jeg har ventet på det her i en evighed. Sidst Thirty Seconds To Mars kommer til Danmark!
Sidst de var i landet, endte det i en prioriteringssag for mig, da My Chemical Romance spillede en uge senere, og da vandt MCR som bekendt.
Denne gang skal der dog ikke være noget, der får lov til at komme i vejen, for at jeg kan opleve det her utrolige band live.

Det fede ved bandet er, at det ikke kun er deres musik som er nice. Der hersker en form for mystik omkring dem, og hele de univers de har opbygget med Jared Leto i spidsen. Lige fra deres sindsyge videoer, over de smukke og til at de lige har sendt deres kommende single Up In The Air - bogstaveligt talt! Det er navnet på singlen, men de har også lige sendt den "op i luften" ved at smide den ombord på en raket med retning mod den internationale rumstation.
De er så utrolige, og jeg glæder mig helt sindsygt til at høre deres nye album, når det engang kommer, og endnu mere til forhåbentligt at se dem live i Tivoli til sommer xD

Thirty Seconds To Mars is coming to Denmark this summer, and I'm freaking excited! I've been waiting for years, for a chance to hear them live, and here it is. Gonna be so freakin' epic!
Yes, I'm actually so excited, that I sound like a complete moron when I write, and I don't care!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar