torsdag den 21. marts 2013

Run along

Kender I det der, når man får en gratis neglelak i en goodiebag, og den så bare viser sig, at have den helt perfekte farve? Det gør jeg i hvert falg nu. Kunne selvfølgelig på ingen måde fange farven ordentligt i lyset, men den har den lækreste petroliumsblå farve. Looooove it! Gratis = good ;)

Har været afsted til den bedste workout nogensinde her til aften. Var egentligt ikke vildt motiveret til at tage afsted, men pilates er aflyst i næste uge, og synes ikke at jeg ville byde min ryg tre uger uden træning, så afsted med mig.
Fik lige snuppet mig et par minutter på løbebåndet før holdet gik i gang, og så ellers det sædvanlige kvarter bagefter.
Ikke nok med, at jeg tydeligt kunne mærke at både niveauet og min styrke var steget, så slog jeg også lige min personlige rekord på løbebåndet bag efter. It feels goooooooood!

I morgen er det sidste dag på studiet inden den yderst tiltrængte ferie, og som en ekstra bonus er der foredrag med den mest glorificerede skribent på SDU - Rune Skyum!
Det skal helt sikkert nok blive spændende (:

Love that I got this nail polish for free, and it just has the perfect color!
Had the best workout ever tonight, with a good round of pilates, and then a new personal record on the treadmill. Win! xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar