fredag den 8. marts 2013

Live for free

Noget af det jeg elsker ved mit studie er, at man altid kan opstøve en alternativ oplevelse.
I går blev jeg meget spontant inviteret til gratis koncert, med Stoffer & Maskinen, og det skulle jeg da bestemt ikke sige nej til. 

Grunden til at jeg kunne komme gratis ind, var at min venindes kærestes band skulle være opvarmning. Deres band hedder Caper Clowns, og var månedens demo i GAFFA sidste måned, med en 4-stjernes anmeldelse. De var faktisk ganske udmærket, og når de får finpudset deres musik kunne jeg godt se det som noget, vi kan komme til at høre på p3 i en nær fremtid (:

Stoffer & Maskinen er vel heller ikke ligefrem Danmarks største navn endnu, men det var virkeligt en god koncert. Inderlige tekster og intense musikere - what's not to love?
Som I ved elsker jeg jo generelt koncerter, så det er bare ekstra fedt når man gratis kan blive positivt overrasket. Jeg gik og troede, at Stoffer & Maskinen var ret poppede, da jeg aldrig rigtigt har lyttet til deres musik, men de er jo åndsvagt fede!
God guitar, en lækker 80'eragtig lyd og charme, som bestemt ikke gjorde oplevelsen værre. Hvis I får muligheden for at opleve dem live, vil jeg helt sikkert anbefale det! (:

I aften står den på maskeradebal til årets sam. fak. fest på uni, som jeg står for, så det bliver endnu en hektisk dag. Skal lige have overstået to timers forelæsning først, og så går den ellers løs resten af dagen..

Got to see danish band Stoffer & Maskinen yesterday for free. Amazing experience. Seriously worth a listen! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar