torsdag den 1. september 2011

Fabulous Fall

Så er efteråret også officielt over os, og dermed er det også tid til en ny efterårs-/vinterjakke. Jeg var jo så smart og smadre min jakke sidste vinter, og min gamle er simpelthen for slidt til at jeg orker bruge den længere, så er på jagt efter en ny. Min mor har foreslået at den kunne være en fødselsdagsgave, men det lægger naturligvis en begrænsning på budgettet hehe.
Som bekendt er det der med sort jo altså nu engang bare lige mig, så da jeg så den sorte og møgfede kappeagtige frakke fra VILA Object var jeg solgt med det samme! Den koster godt nok 100,- for meget i forhold til hvad mine forældre plejer at give, men dem kan jeg altså godt selv bidrage med så! hehe
Den ternede Ruth jakke fra Gina Tricot er straks meget mere standard, og dog speciel med dens forskelligefarvede tern. Den ser bestemt også virkelig lækker ud, men ikke helt så lun og lækker som den fra VILA, og hvis vinteren bliver lige som de sidste par år kan vi vist hurtigt blive enige om at varme er vigtigt!
Sidst men ikke mindst er der feltets "joker" hehe. Tvivler stærkt på at det ville blive en succes med mig og en reel kappe, men Gina Tricots Carrie kappe ser altså bare en smule lækker ud, og virker fristende på mit lille shopaholiske hjerte hehe.
Hvad synes i? Og er i faldet over en fantastisk vinterjakke et sted derude, til en billig penge? (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar