torsdag den 1. september 2011

Dagens med "fugler"

Det gik lige op for mig nu her at top, trøje, bukser og sko er fra H&M, der er helt bestemt noget om den der tendens jeg snakkede om den anden dag haha xD
Nå men, ville sådan set bare lige vise mit første officielle efterårs-outfit hehe. Da jeg tog hjemmefra skinnede solen - deraf de halvbare ben som jeg endte med at fortryde. Kan oplyse at det var relativt koldt at sidde udenfor og snakke med veninde i over en time hehe. Tænkte at jeg forsigtigt ville prøve mig med en mild colourblocking, og syntes da at det gik okay, men nu tog jeg selvfølgelig også en masse sort på for at nedtone det som altid :b
- Og se så lige mine nye "fugler" (ugler - dårlig intern joke med hende her..) er de ikke søde? Min mor kom helt tilfældigt hjem med dem i går, og selvom de måske også en lille smule udstråler at jeg kun er 5 år gammel kunne jeg altså bare ikke stå for dem alligevel, og det er vel trods alt stadig top-trend-dyr :b

Var oppe på mit gamle gymnasium i dag - virkelig underlig oplevelse, blev næsten helt trist - for at aflevere en bog jeg fandt herhjemme i ferien, og så lige et smut i blodbussen og blive tappet endnu en gang. Det var muligvis fordi jeg var blevet så kold, men sygeplejersken kunne i hvert fald ikke ramme min blodåre, så derfor render jeg nu rundt med stikhul i begge arme, den ene meget øm og hævet, og godt i gang med at blive blå.. Men i det lykkedes i sidste ende og de fik tappet hvad de skulle bruge i denne omgang, så det er vel det vigtigste hehe (:

2 kommentarer: