tirsdag den 20. september 2011

Bidt igen

Når i læser det her er jeg endnu en gang på vej til Agedrup og lege gymnast. Jeg havde ellers besluttet mig for bare at holde mig langt væk denne gang eftersom jeg jo kun kan være med indtil februar, men pludselig fik jeg en desperat tiggende sms som på en eller anden måde fik mig overtalt til at tage med til den sidste gratis træning i aften. Jeg gjorde nok heller ikke vildt meget modstand, eftersom jeg virkelig savner det, synes det er mega fedt, og seriøst har brug for noget der kan motivere mig til at være fysisk aktiv! Så nu prøver jeg igen, og hvis prisen som turist (dem der tager den halve sæson) virker overskuelig, ja så ender jeg sgu nok med at hoppe på vognen igen hehe :b

Men nu må jeg vist hellere se at komme videre i systemet. Skal på arbejde hele dagen og sørge for at alt er klappet og klart til den store dag i morgen - Egeskov Marked you know xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar