fredag den 30. september 2011

Me need jeans

Wuhuu, det er lønningsdag! Og med mine nye, surt tjente penge kunne det måske være at det var tid til at investere i et par nye jeans? Jeg ejer kun to par, og med efteråret lige på trappen (hvilket man heldigvis ikke kan mærke lige pt. :b) så var det måske ikke den dummeste tanke nogensinde lige at få et ekstra per indenbors?
Har altid været vild med Cheap Monday's jeans selvom jeg aldrig selv har ejet et par, og til 350,- er det jo ikke ligefrem noget det sprænger budgettet - specielt ikke når man tænker på at jeg kun har hørt godt om kvaliteten. Så det store spørgsmål er vel bare hvilken farve? Har forelsket mig i denne model, men som man kan se lige her så fås de jo i mange farver og vaske (der er flere end jeg har vist). Må lige gå i tænketank hehe :b

2 kommentarer:

  1. Ellers, hvis du har et par gamle jeans, kan du gå på "loftet" og få 100 kr. for dem til at købe et par nye jeans for i samme butik. Men de jeans er nok ikke ligeså billige som cheap mondays :)
    Men jo, det er nogle fine jeans du har fundet dig.

    SvarSlet
  2. Jeg ejer ingen gamle jeans, men det var da ellers et godt tip hehe (:
    Tror jeg må "nøjes" med CM's i denne omgang hehe :b

    SvarSlet