torsdag den 29. september 2011

Dagens med nyt

Skal ud af døren lige om snart og op på mit gamle gymnasium sammen med min veninde. Skal nemlig snakke med nogle af mine gamle putter om deres udveksling til Tyrkiet, eftersom vi jo var en del af det første hold gymnasiet sendte afsted, og glæder mig faktisk til at komme derop igen hehe (:
Ville lige vise jer lidt nyt jeg fik ind ad døren i går. I kan måske huske at jeg snakkede om vinterjakker for en måneds tid siden? Ja, jeg endte selvfølgelig med at købe den fra VILA Object, og jeg er vild med den! Det er selvfølgelig for varmt til at gå med den nu her, men man kan rigtigt gå og putte sig i den når tiden kommer. Mums xD
Og så røg der lige en "lille" ring med i købet for at fikse den gratis fragt (kender i det når man får gratis fragt ved køb for 600,- og ens bestilling er 599,95? -.-'). Den er lavet af solidt træ, så måtte lige i gang med lidt sandpapir for at kunne mase den på mine evigt fede fingre. Overvejer stadig om jeg skal gå hele vejen og lave den til en tommelfingerring? Though one.. hehe (:

Smutter også lige i biffen i aften for at se Ronal Barbaren, så den skal i nok få lidt kommentarer på snarest muligt hehe. God torsdag derude (jeg skal virkelig afsted nu..) xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar