onsdag den 23. januar 2013

Ny reol

Ja, jeg ved godt at det er ret skidt at sætte Fifty Shades sammen med Frøken Jensens, men sådan må det være :b
Jeg har som sagt i et stykke tid haft nogle problemer med opbevaring på en pæn måde her i min lejlighed, så i går overtalte jeg ham der gutten til at køre i IKEA med mig :b

Jeg endte med at købe den store sorte, og det er jeg super glad for! Den passer så perfekt ind, og er generelt bare helt perfekt til formålet. De bedste 399,- jeg har brugt længe!
Billederne yder på ingen måde noget af det retfærdighed, men de må være nok i denne omgang.

Jeg har nu fået en ordentlig plads til strikketøj (ja, jeg er 60 år gammel når jeg har tid til det :b), de ekstra bøger, mine mega organiserede rodekasser, neglelakker, magasiner og sengetøj.
Og så har mine skønne martiniglas endelig fået en ordentlig plads i rummet. Jeg er så glad for dem! Mine gymnasieveninder har sgu altid formået at give mig nogle ret fantastiske gaver (:

Synes endelig jeg er ved at få helt styr på indretningen i min lejlighed, Det eneste jeg kunne ønske mig mere, er nogle flere af min søsters malerier, og så måske et bedre system til alle mine sko hehe :b

Finally got that extra storage space I talked about. I'm so happy with the result. It fits in perfectly, and my things finally have a decent place.
I'm kinda starting to feel like I've finally finished decorating my apartment (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar