søndag den 20. januar 2013

The real world

Jeg bliver nødt til at indrømme, at mit hjerte blev knust en anelse sidste år. Jeg hørte en eller anden popsang i radioen, hvor Justin Bieber var med sammen med en masse andre, og den startede med en tøs det råbte "Justiiiiiiiin", og det eneste jeg kunne tænke var bare "hvordan pokker kan de tillade sig at starte en sang sådan med ham?! Det move tilhøre Timberlake!"

Så jeg blev utroligt glad, da jeg fandt ud af at han meget snart kommer med ny musik. Han har sgu altid været en af mine guilty-pop-pleasures :b
Ved godt at det snart er længe siden (fem dage - shiiiit), at den her single udkom, men jeg fik først hørt den ordentligt igennem i dag, da jeg var oppe og træne, og jeg kan faktisk ret godt lide den! Som altid ville jeg ønske, at Jay-Z ville skride ad helvede til, han ødelægger sangen i mine ører, men det er utroligt rart at høre den rigtige Justin synge igen (:

In other news, jeg har lige afleveret endnu en eksamensopgave. Så er der kun én tilbage, og så kan jeg ellers vende tilbage til det sædvanlige slaveræs hehe :b
Tager "ud og fejrer" det en smule i aften. Har set så lidt til verdens og dens rigtige mennesker, så jeg smutter hjem til Janse til god mad og vin. Sådan skulle alle søndage være (:

I kinda really like this new song by Justin Timberlake. I've really missed him. He's my guilty-pop-pleasure, and the only real Justin in my world :b

2 kommentarer: