onsdag den 16. januar 2013

Ups..

Okay, det ser ikke så voldsomt ud som det føltes hehe.
Kender i det der, hvor man kommer til at skære sin egen negl af, mens man skærer agurk? Det gør jeg så nu, og til jeres information - det er pænt skræmmende! Skal lære at lade være med at lege mesterhakker, især når jeg samtidig står og snakker. Pokkers..

Men udover mit forsøgte fingerselvmord havde jeg faktisk en rigtigt hyggelig aften. Inviterede fyren jeg dater ind og se Jagten (har endnu ikke helt bestemt mig for hvad jeg synes, så mere om det senere), så det var egentligt en stille og rolig aften (:

Har lige været ved lægen, og få min anden HPV-vaccine, og bestilt tid til blodtapning i morgen. Der er rart at lave lidt andet end eksamen, men må hellere snart komme i gang igen. Den næste starter på fredag. Og hvem er den idiot lige, der har bestemt, at vi skal have eksamen fra fredag til mandag?! FML!

Accidently cut off my own nail last night, whilst trying to chop cucumber. Baaaad.
Also, I went to see "Jagten" last night. Haven't quite decided what I thought of it yet, so more on that later (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar