søndag den 13. januar 2013

The land of post-its

Kan I huske den der scene fra Bruce den Almægtige, hvor han får alle bønnerne til at komme som post-its? Okay, det er måske ikke helt så slemt endnu, men det nærmer sig. Er begyndt at bruge den lille gue seddel virkeligt meget, så de er bare over alt lige nu! Glæder mig allerede til jeg kan giv dem ned igen, for de fleste handler selvfølgelig om eksamen hehe.

Lige så dårlig som min aften var i går, lige så god har den været i dag. Havde en aftale med et par veninder fra studiet om at mødes og læse hinandens artikler igennem. Det var virkelig rart med noget positiv/kontruktiv feedback, og at få snakket om det hele med nogen som selv sidder i det. Meget betryggende at vide, at jeg ikke er den eneste der stadig er langt fra færdig (:

Havde forresten endnu et af de der "perfekt sang dukker op"-øjeblikke igen i aften, denne gang fra p3's natrario. Det gik bare lige op for mig, at Biffy Clyros "Black Chandelier" er mega fantastisk.
Det ødelagde kun øjeblikket en lille smule, at der samtidig blev råbt "wuhuu, gode patter!" fra en bil fuld af Brian'er ;)

There are so many post-its in my room by now, it's almost starting to look like that scene from Bruce Almighty :b
Had another "perfect song"-moment tonight with this amazing song from Biffy Clyro. Enjoy (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar