fredag den 18. januar 2013

When did this happen?

Sådan så jeg ud i sommers... Og ja, det er Roskilde, så jeg må godt :b
Kender I den der følelse, man normalt får, når man kigger tilbage på billeder fra sommeren? Jeg plejer normalt at sidde og tænke "Hold kæft, hvor så jeg bare meget bedre ud, da jeg havde bare en smule farve i huden..."
Den anden aften sad jeg og kiggede på billeder fra denne sommer, men jeg tænkte på ingen måde, at jeg så bedre ud denne gang. Det eneste jeg kunne tænke var "hold kæft, hvor var jeg fed!".
Jeg blev faktisk helt trist over, at jeg havde ladet det blive så voldsomt, men det er så åbentbart hvad der sker, når man går på højskole og bliver fodret og drikker hele tiden.

Jeg har ikke nogen badevægt her hvor jeg bor nu, og glemmer altid at tjekke, når jeg er nede og træne, så det er ret svært at følge med i, om jeg har tabt mig eller ej, men jeg opdagede ved et tilfælde det dejligste bevis i dag.
Husker I scenen i SATC, hvor Miranda finder sine "skinny-jeans" frem? Jeg har sådan et par bukser, som jeg havde lagt væk, fordi min muffintop simpelthen var blevet for voldsom i dem. Men se nu! xD
Mit ansigt er simpelthen ikke anstændigt til at vise frem i dag.. 
Okay, så toppen er stadig ikke helt væk, men det er satme tæt på, og man kan faktisk skimte mit kraveben igen. Det er ret vildt, og ret så opmuntrende. Især nu her, hvor jeg ikke kan komme op og træne. Var oppe og give blod i går, så bliver forpustet bare af at tænke på at lave noget.. (+ jeg ligner en fucking junkie fordi jeg blev vaccineret onsdag, og blev stukket i begge arme i går. Tak..)

Okay, det blev en ret lang smøre om at jeg har tabt mig, men er bare så stolt!
Desuden, jeg sidder i eksamen igen (hvem fanden var den idiot, der syntes det var en god ide, at lægge en eksamen fra fredag til mandag?!), så der sker ikke ligefrem det vilde i mit liv..

Min nabo er taget på skitur, så jeg har hele huset for mig selv, indtil min nye nabo flytter ind søndag. Det er seriøst underligt..

I am so proud of myself these days. I got so sad, looking at pictures of myself from last summer, 'cause I had really gotten quite fat, but I fit into my skinny jeans again now, so I feel so much better about myself!
Now, I just need to be done with these damn exams, and then I can get my life back. Only six days to go! 

2 kommentarer:

  1. Hold da op. Big difference. Men fedt at du har tabt dig igen! :)
    Og held og lykke med din eksamens-weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ret vildt. Kunne godt lige smide et par kilo mere (især efter den is jeg lige spiste..), men er ved at være dernede, hvor det er rart igen xD

      Og tak hehe (:

      Slet