søndag den 20. januar 2013

Déjà vu

Faget, som ingen nogensinde fattede pointen i
Synes ligesom lige jeg har været her? Klokken er 01.21 om natten, og jeg har netop afsluttet endnu en eksamensopgave.
Skal egentligt først aflevere mandag klokken 10.00, men har det faktisk bedst med at få den pløjet igennem den nat der svarer til i nat. Så kan jeg sove længe i morgen med god samvittighed, og så behøver jeg ikke stresse med at rette den igennem. Luksus huh? (:

Der skal seriøst også bare ske noget i morgen! Nu var jeg så stolt i går over at jeg havde tabt mig, men takket være eksamensbøvl, bloddoneri og lukketider har jeg så ikke været nede og træne i over en uge nu. Det holder ikke.. Det kribler helt i mig efter at komme afsted igen, så det skal det blive tid til i morgen.
Derudover skulle jeg meget gerne få en ny nabo i morgen. Bliver ret sært.. Men egentligt også ret dejligt ikke at være helt alene i huset.
Jeg har selvfølgelig nydt at kunne spille lige så høj musik (og lige så sent) som det passede mig, men bryder mig ikke rigtigt om, at der slet ikke er nogen mennesker omkring mig. Bliver totalt paranoid..

Bum! Så blev det vist også tid til at hoppe i seng..
01.28 - godnat!

Once again it's way too late at night, and I'm done with an exam. It's 01.28 in the night. Goodnight

Ingen kommentarer:

Send en kommentar