søndag den 2. oktober 2011

The Baseballs




Da min egen computer for noget tid siden lå stendød og jeg måtte bruge min fars, som ikke indeholdt et eneste anstændigt musiknummer, så måtte jeg altså til at tænke kreativt ind i mellem, hvilket betyød en aller helvedes masse youtubing (kan man sige det?). Det åbnede dog også op for at høre noget andet musik end det jeg plejer, blandt andet de fantastisk The Baseballs som jeg ellers lykkeligt havde glemt alt om. I bund og grund er de en tysk trio der tager et moderne hit, og får det til at lyde som noget Elvis ville have sunget. Hvis nogen skulle være i tvivl - mega fedt! Det er selvfølgelig et par år siden at de kom frem, men derfor kan de jo sagtens tåle at blive nævnt igen hehe. Et lille, sjovt bonus-fact er at jeg har bemærket at de nu to uger i træk har brugt The Baseballs version af et nummer i stedet for originalen i Vild Med Dans på TV2 (don't judge me :b) hvilket jeg faktisk synes er meget fedt.
De er jo nok mest kendte for denne her, men personligt er jeg især vild med denne her, nemlig deres fortolkning af Maroon 5's sand "This Love" som virkelig bare får et helt nyt udtryk med gutterne her. Det er nok de færreste som er i tvivl om at jeg er blevet ret vild med Maroon 5 (er det ikke snart 2. december???) men i den her udgave er det bare som om at man endelig forstår pointen i sangen. At han jo faktisk er en smule ked af det, og at hun er en kælling. Utroligt hvordan melodien fuldstændigt kan ændre en teksts udtryk ikke sandt? I hvert fald er det her guf for øregangene. Enjoy xD

Rediscovered The Baseballs when my own computer lay dead a few weeks ago and had to use my fathers. This most be one of my favourites, but then again - I do have this thing for Maroon 5 so I'm probably biased :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar