onsdag den 19. oktober 2011

Pumpkinhead

I går gik der voldsomt meget efterår i den herhjemme. Vi gik tur i skoven, samlede svampe, spiste vafler, og vigtigst af alt - min søster og mig lavede græskarhoveder! Er så lige glad om det ikke er dansk, det er hyggeligt, og de bliver altså sødere end roelygter (:
Den øverste er min, og synes faktisk han blev rigtigt sød hehe. Den nederste er min søsters, og hun er jo bare familiens kreative, så selvfølgelig er den overdrevent nice med kastanje/græskar-hår og det hele xD
Hvad synes i? Og har i lavet nogle græskar (eller andet Halloween/efterårsrelateret) som jeg kan se? :b

My sister and I went nuts yesterday, making the best pumpkingheads ever! The top one is mine (I really like him :b) and the bottom one is my sister's - always the creative one. What do you think? (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar