fredag den 7. oktober 2011

Musical wonders

Nogen af jer kan måske huske at jeg var dybt forelsket i A Friend In London da de vandt DMGP tidligere på året, måske især deres bedårende og talentfulde forsanger Tim Schou hehe :b
Nå men, som en del nok har opdaget er han pt. (faktisk lige nu!) med i DR1's nye show "Skjulte Stjerner" hvor han synger duet med en lille knægt kaldet Thomas som er sindsygt dygtig!
Nu er det jo ikke lige hver fredag aften jeg sidder og ser fjernsyn, og når jeg gør er min familie inkarnerede Vild Med Dans-seere (vi har alle sammen selv danset standarddans før det blev moderne hehe), så jeg kan desværre ikke se Tim og Thomas, og det er også derfor dette indlæg kommer to uger efter deres optræden, for jeg har først lige hørt det hehe. Men her synger de altså intet mindre end den mest fantastiske version af "New Tomorrow" jeg nogensinde har hørt (og jeg er jo ellers ret begejstret for originalen hehe). Synes virkelig i skulle give den et lyt, det er helt utroligt efter min smag :b

Har ret travlt med arbejde i disse dage, så det er faktisk det eneste jeg oplever - dermed er der ikke det vilde at blogge om hehe. Håber i nyder jeres fredag aften derude, jeg vil nu sætte mig ned og se Vild Med Dans med min moar xD

Danish music at its best I'd say. From the TV-show "Hidden Stars" a couple of weeks ago. It's amazing - give it a listen (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar