søndag den 2. oktober 2011

Dagens til Bazar

Havde ellers besluttet mig for at jeg ikke skulle til Designer Bazar i denne omgang (heller ikke denne gang) fordi min lønseddel ikke blev så stor som håbet. Det var indtil Janni tippede mig om at jeg kunne købe dem her til halv pris derude. Og når jeg så oven i købet lige har to fribilletter liggende til i dag. Jamen så har jeg jo næsten ikke råd til at lade være vel? Så nu vil jeg tage min moar i hånden, og tage ud og kigge på en masse fine ting som jeg ikke har råd til. Giv mig styrke haha xD

I'm gonna start summing up on my posts in English again - big stuff huh?
This is what I'll be wearing today, since I'm going to the Designer Bazar in Odense to find my most wanted jeans. I'll try not to buy anything else, so wish me luck (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar