mandag den 3. oktober 2011

Bazar goodies

De famøse Cheap Monday Jeans <3
Søde og billige smykker
Tog som sagt ind til Designer Bazaren i Odense i går og spenderede lidt mine meget sparsomme penge i hehe. Det var første gang jeg var derude, og næste gang følges jeg i hvert fald ikke med min mor, og har forhåbentligt flere penge med, for det var lidt deprimerende at se hende kigge på det samme i timer, og vide jeg ikke selv kunne købe noget hehe.
Men det vigtigste var naturligvis også mine bukser. Der var ikke det vilde udvalg, specielt ikke når jeg har brug for den lange version, men jeg er rigtigt glad for dem her. Sorte jeans er jo et must for mig, og de gule fangede bare min kærlighed med det samme hehe. Ville også virkelig gerne have haft de hvide, men de var der ikke i min længde, så dem mangler jeg stadig, og så er jeg virkelig også forelsket i trenden med bordeaux bukser hehe :b
I stedet købte jeg mig nogle nye smykker som næsten ikke kostede noget. Der er ikke rigtigt noget overvældende ved dem, men syntes bare at de var søde, og så skader det jo aldrig at få lidt farve ind i garderoben hehe. Er især glad for de mintgrønne, simpelthen en dejlig farve - næsten ærgerligt at jeg ikke længere har min matchende neglelak hehe :b

Bought these lovely jeans at the bazar yesterday and I'm really excited to wear them! Also bought these cute little jewellery for no money at all. Really wish I had more money :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar